środa, 22 stycznia 2014

Teraźniejszy Bóg

Święta Teresa jest zdania, że zanim nasze życie rozpocznie się na ziemi, to wpierw jesteśmy (istniejemy) w tajemniczym planie Boga Miłości. Także przez Boga jesteśmy wyczekiwani, by razem z Nim wejść, tworzyć z Nim, wspólnotę (komunię). Jednak nasze życie ziemskie jest czasem tak powikłane, że nie potrafię i nie rozumiem, co znaczy, tworzyć z Bogiem wspólnotę (komunię). Dlatego potrzebuję nieustannej interwencji Ducha Świętego, który we mnie zamieszkuje jak w świątyni (por. 1 Kor 3, 16), by On uwspółcześnił (uczynił aktualnym) we mnie całe dzieło Chrystusa, to kim On jest dla mnie i po co przyszedł na świat. Potrzebuję, by Bóg stał się dla mnie kimś teraźniejszym, kimś, z którym mogę wejść w relację. Dlatego, Duchu Święty, nieustannie działaj we mnie i prowadź ku Bogu!

Sabinka, 26 lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz