piątek, 19 grudnia 2014

Szczęście polega na...



Tak, Jezu, kocham tylko Ciebie. Pragnę zjednoczyć się z Tobą na zawsze, albowiem szczęście polega tylko na miłowaniu Ciebie.



Św. Teresa z Los Andes



Imprezy, świat mody, siłownia, kosmetyki, fryzjer, zakupy, firmowe ciuchy, praca, kluby, pieniądze, alkohol, wszelkie rozkosze studenckiego życia, pycha, egoizm, zobojętnienie. To wszystko budowało wokół mnie grubą ścianę grzechu, która zasłaniała przede mną Prawdę, podczas gdy moja własna ‘prawda’ uwięziona za jej murami cierpiała na ślepotę. 


Jednak Miłosierny Ojciec, który mnie stworzył i powołał do życia, w jednym momencie zburzył te mury i pozwolił mi ujrzeć wszystko we właściwym świetle - w świetle Jego Prawdy. Nie zwlekałem ani przez chwilę, by odpowiedzieć Bogu – „tak!”.


Teraz dzięki Jego łasce mogę dostrzegać i odkrywać Jego Miłość w sobie i w mojej codzienności, nawet podczas największych oschłości na modlitwie. Szczęście polega bowiem na miłowaniu Ciebie.

Elvijs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz