sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc 2014

Czy rozumiecie, co wam uczyniłem? (J13,12) Największe dzieło Boga, które jest nieporównywalne z dziełem stworzenia. Czy da się to zrozumieć i przyjąć? Czy mam odwagę zaakceptować takiego Boga, który umywa mym braciom nogi? I mnie chce obmyć. Zrozumieć, to znaczy przyjąć Jego działanie.

Wykonało się (J19,30) Spełnienie obietnicy życia wpisanej w serce człowieka stworzonego na obraz i podobieństwo Boże było największym marzeniem Stworzyciela. Gdy Syn Boży wydał ostatnie tchnienie, każdy mój oddech stał się synowską tęsknotą ukojoną ojcowskim pragnieniem.

Nie bójcie się! (Mk 16,6) Nie bójcie się, bo Życie jest dla was dostępne i jest zawsze możliwe.

Życzymy Wam oblubieńczej tęsknoty, która rozkwita na wiosnę prawdziwego Życia. Jest Nim Chrystus, ogród najgłębszej rozkoszy, najpiękniejszy spośród synów.

Ekipa "bosych"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz