środa, 3 grudnia 2014

Wierz i miej nadzieję


Usłyszała w swoim wnętrzu głos, 

który powiedział do niej:

„Wierz i miej nadzieję,

gdyż Ja jestem,

który może sprawić to wszystko” 

św. Teresa od Jezusa










Jak często mi brakuje wiary w Tego, który Jest?  
Jak często zamiast tego, co On ode mnie żąda, robię to, co ja sam chcę?
Dlaczego nie wierzę Jemu skoro wiem, że On mnie kocha o wiele bardziej niż ja kocham samego siebie?

Jak On mógłby chcieć coś innego niż tylko to, co najlepsze dla mnie i dla moich bliźnich oraz tych, których kocham?
Wszystko jest darem dla ciebie od Tego, który cię kocha nieskończoną miłością. Również ta wiara jest Jego darem. Od ciebie chce tylko abyś ją przyjął i uwierzył Temu, który jest prawdą. Abyś Mu uwierzył tutaj i teraz, a On sam dokona resztę, na wszystko ci da sił i zdolności. Święta Teresa tego doświadcza i pragnie, aby wszyscy wiedzieli, że to On jest Tym, który dokonał wszystkiego dobrego i wspaniałego w jej życiu, i wbrew jej nielojalności.


On i ciebie może wybawić od każdej choroby, nieszczęścia i trudności, ale również dać ci zdolności do pokonania ich, nawet z radością i sercem wzmocnionym Jego łaską, pełnym Jego miłości. Może ze słabego i grzesznego człowieka uczynić człowieka silnego w Chrystusie. Wystarczy tylko zaufać Mu tutaj i teraz, w tym momencie, i odpowiedzieć na Jego miłość, którą cię kocha tak bardzo, że znosił mękę i śmierć, abyś ty żył

Szczepan 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz